14 Ocak 2014 Salı

13-) YA CAMİ YA VEDUD ESMASININ SIRLARINDAN (Ayrı Olanları Birleştirir)*****

Her gün 100 yada 1000 defa YA CAMİ YA VEDUD zikrini  ayırmadan birlikte çeken kimse niyet ettiği kişiyle birleşir ve asla ayrılmaz. Tılsım(Sihir) etkisine sahiptir, çok güçlüdür. (  Erkekler için okuma yapanlar JÜPİTER kadınlar için okuma yapanlar VENÜS gezegeninin saatinde yapmalı) )Bu gerçekten çok önemli bir tertibdir, bu kadar güçlüsü bence yok!!!Neden bu kadar güçlüsü yok dediğimi size açıklayayım..Eşimle on yıldır belki elli defa ayrılıp ayrılıp barıştım. Dua sitelerinde verilen her uygulamayı yalan yanlış yaptığım için işlerim hep arap saçına döndü, her şey çok daha kötü oldu. Bu ilişkiyi artık yürütemeyeceğimi düşünerek iki yıl önce kendisinden tamamen ayrıldım ve bundan sonra ona sadece öldüğünü duyunca bir fatiha okurum diye kendime söz verdim.Artık hayatımda kesinlikle ona yer yok çünkü o beni haketmiyor diye düşünürken, enerji uzmanı bir beyefendinin esmalarla ilgili yazdığı bir kitabı kazara aldım ve okudum. Orada yazan ''Ya Cami Ya Vedud'' esması büyü gibi etkilidir, kimin için okunsa iradesini etkiler size bağlar gibi şeyler yazıyordu. Hayatınıza aşkı sevgiyi çekmek için okuyabilisiniz yazıyordu. Ben de ''Rabbim hayatıma sevgiyi aşkı çek mutlu olayım'' niyetiyle açık günlerde(duaların kabul olacağı özel günlerde, bu günlerin bir kısmını bu sitede paylaştım, hepsini yazacağım inşallah)ve müşteri, güneş, zühre, utarit, kamer gibi güzel etkisi olan gezegenlerin saatinde 100 defa bazen 1000 defa okumaya başladım. Çok kısa sürede eşimle barıştım ve onun yüzde yüz bana ve evine bağlı bir insan olarak değiştiğini gördüm. Hala inanamıyorum bu bir mucize, ama 6 aydır çok mutlu ve huzurluyuz çok şükür... Bu inanılmaz olayları yaşadığım için, bence bu kadar güçlüsü yok dedim. :) Hala her gün aksatmadan esmaları çekiyorum, sanırım ölene kadar da çekeceğim çünkü ayrılmamanızı sağlarmış bu esmalar. Bununla birlikte her gün kamer saatinde 336 defa Ya musavvir esmasını da çekmenizi öneririm, bu esmada da çok sırlar gizli, geçmiş mutlu günlerimizi bize tekrar hatırlatma özelliği varmış, eşiniz sevdiğiniz hep güzel şeyleri hatırlıyor ve sizi çok beğeniyor.. Umarım yaşadıklarımı anlatmam size biraz umut ve moral vermiştir..Sorularınız olursa çekinmeden sorabilirsiniz, yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.. Herkesin en kısa sürede eşiyle sevdiği ile barışmasını ve bir daha hiç ayrılmamasını temenni ederim. Tüm güzellikler sizlerin olsun.. Unutmadan şunu da söyleyeyim her gün 3 Vakıa ve 1 Fetih suresini de okuyorum, eşinizin sevgi merhamet ve şefkatini size çekiyor bu sureler, yuvanızda maddi manevi mutluluğunuz daim oluyor..Dualarınızın daha çabuk kabul edilmesi için 7defa Ya Vehhap ve 180 defa da Ya Semiu esmalarını da çekmeyi unutmayalım :))Büyü  uygulamalarından uzak duralım.(taşın altına bastır, mezara göm, ipe düğüm at, tılsım yaz dilinin altına koy vs gibi uygulamalar hem çok günahtır hem de 4 kişinin birden adı geçtiği için sizin, onun, onun annesinin ve sizin annenizin rahatsızlanmasına sebebiyet verir, bunu unutmayalım. Sizin çözemeyeceğiniz bir olayı hocalarda çözemez boşuna paranız gider ve cinlere de karışırsınız üstelik, çünkü onlar cinlerle iş görüyor, nefesi kuvvetli iyi hocalarımızda var ama onlar Amerika'da :) Bakım yaptırmak bile Allaha şirk koşmaktır bence! Geleceği Allahtan başkası BİLEMEZ!!!)  En güzeli Esmalar ve surelerden yardım almak ve Allahtan istemektir..Unutmayalım dualar kaderimizi değiştirir, hayatımızı güzelleştirir.. Sevgilerimle...Not: Fetih suresi biraz uzundur her gün onu okumaya gücünüz yetmeyebilir, onun yerine Utarit (Merkür) gezegeninin saatinde 489 defa ''YA FETTAH'' esmasını da okuyabilirsiniz, bunu da belirtmiş olayım. Çok güçlüdür müşkülleri çözer mutluluk getirir...İletişim : alaraunlu9385@outlook.com

El-Cami Esması

Günü: Perşembe
Ebced Değeri: 114
Dört büyük meleğin ( Cebrail a.s , Azrail a.s , Mikail a.s , İsrafil a.s ) baş harflerinden oluşan nurlu ve birleştirici bir esmadır. Cinsi, ırkı, dini ne olursa olsun bütün herkesi biraraya toplayacak olan. O ne büyük bir kudrettir ki hem dünyada hem ahirette herkesi bir araya getirir. Onda mesafe, zaman, mekan yoktur. Kalpleri birleştirir. İbadette, toplantıda, aile de her nerede olursa olsun bu isim altında birleşirler. Zıt kalpleri bile birbirine çekme kudreti vardır. Dilediğini buldurur, dilediğini sevdirir, dilediğini biraraya getirir. Sevgi, birlik, düzen sağlar..                    

5 yorum:

  1. 1 yıldır dualar okuyorum sizin uygulamalarınızı 5 gündür okuyorum çok güzel rüyalar görüyorum okuduğum günden itibaren henüz eşimle iletişime geçmedik ama çok huzurluyum içimde olumlu yönde bir şeyler olacak diye düşünüyorum Allah sizden razı olsun

    YanıtlaSil
  2. Mrb size sıra bilirmiyim

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar zamanla etğisini gördünz

    YanıtlaSil
  4. Merhaba sizinle nasıl iletişime geçebilirim

    YanıtlaSil
  5. Hangi siteden bakıyorsunuz gezegen saatlerin lütfen yanıtlayın🙏🏼

    YanıtlaSil